30. joulukuuta 2015

Uutta luettavaa mulle?

 Täällä valmistellaan loppuviikosta tapahtuvaa tietokoneen vaihtoa. Miehen kiireistä riippuen voi siis olla, että viikonlopusta täällä hiljennytään pariksi päiväksi, mutta varmaan jotakin sillä välin vilautellaan Instagramissa.
 Oikeastaan olinkin vain pikaisesti tulossa tinkimään itselleni uutta luettavaa. Nyt syksyn aikana on ollut useita hetkiä, jolloin olisi ollut mukava koneella höyryävä kuppi kourassa lueskella jotakin, mutta lukulistallani ei ole ollut mitään uutta luettavaa. Nyt saa siis vinkata ja linkata omia blogeja! Vaikka itse olen tällainen lapsihöperö, tykkään toki lukea muustakin! Nyt ei siis kannata olla hissun kissun kuten itse yleensä vastaavassa tilanteessa teen, vaan rohkeasti laittaa linkkiä tulemaan ;) Jään mielenkiinnolla odottelemaan lisää luettavaa :D

8 kommenttia:

  1. Hmm mitäs mä suosittelisin, varmaan jo luetkin mutta Kun äiti kelaa, eppusen kaapilla ja tutipuu :) ainakin nämä! Ja sitten yks blogi mut en muista nimeä apua. Linkkaan huomenna! Kirjoittaja on useamman pojan äiti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jään innolla odottelemaan :D Eppusen kaapilla onkin vuosia ollut yksi mun lemppareista ja nuo kaksi muutakin mainitsemaasi kyllä tuttuja :)

      Poista
  2. Oi, mua jännittäisi suunnattomasti tietokoneen vaihtaminen! Kyllä tämä oma tietokone on vaan maailman tärkein.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tästä koneen vaihtamisesta tai laittamisesta tietää uuden vuoden tulevan. Ei ole ensimmäinen vuodenvaihde, kun mies päättää, että uusi tietokonehan tässä taas tarvitaan tai vähintään jotain uutta ohjelmistoa tms mistä en ymmärrä mitään :D Jännittävää puuhaa tämä kyllä on. Mä oon täällä jo öisinkin miettinyt muistanhan varmasti nyt pelastaa kaiken oleellisen ja unohtaa kaiken turhan.

      Poista
  3. Hei,linkkaan ja vinkkaan mun oman blogini,
    Suurperheen suloinen sillisalaatti, lapsia, arkea, äidin omia juttuja, tervetuloa kylään :D

    http://napsahduksia.blogspot.fi/

    t.Nadja

    VastaaPoista
  4. Ekaa kertaa eksyin tänne, käy kurkkaamassa blogini:

    http://lempipaivanitanaan.blogspot.fi/

    Yksi äiti, kaksi lasta. Peruselämää, käsitöitä ja tuoreimpana operaatio kodin raivaus! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Tottahan toki tulen kurkkimaan :)

      Poista