10. maaliskuuta 2016

Onnin välikautta

 Hei, olen nanna ja olen tainnut taas vetää överit kuopukseni välikausivaatteiden kanssa. Mietin vielä viime vuoden tapaan loskakeleille kurahaalaria ja sitä, tuota ja tätä, mutta emme taida oikeasti niitä tarvita. Tänään kaivelin siis Onnin välikausijemmoja ja samalla päätin akun loppumista uhmaten nappasta pari kuvaa teillekin. Valitettavasti malli ei ollut kuvaus ja sovitus tuulella, vaikka tavoistani poiketen yritin lahjoa Ville Vallattomallakin. Mutta siis mitä meiltä jo löytyykään?
 Viime vuotinen Name it:n 86cm:n haalari sopii loistavasti ainakin kevään. Hyvästä alesta jemmattu Reiman takki on kokoa 92, mutta säätönyörin ansiosta täysin käytettävissä jo keväällä. Takin kaveriksi olen tilannut loistaviksi todetut Molo kidsin Haven housut samaisessa koossa.
 Sitten on tietysti Onnin oma Pico, joka on vielä melkoisen reilu. Koska isommilla on kuitenkin omansa, tulee Onni tämän varmasti haluamaan päällensä. Sisaruksistahan nykyään otetaan mallia kaikessa! Sen vuoksi jemmasta löytyy myös toki tennarit lähes sopivassa koossa.
 Name it:n haalarin jäädessä pieneksi, on mulla jemmattuna alelöytönä Molon haalari koossa 92. Tätä yritin sovittaa, mutta jalkaterien jäädessä lahkeiden piiloon Onni halusi haalarin välittömästi pois todeten: Te on liian ito. Poika onkin hyvin tarkka siitä miltä jokin vaate päällä tuntuu. Vikingin goret ostin mammuttitarjouksesta ja ovat vaatimattomasti kokoa 27.
 Sitten on vielä veljen vanhaa. Ticketin tähtihaalari, Cupcaken (nykyinen Racoon) haalari ja mitähän vielä löytyykään ehtiessäni jemmaa paremmin penkaamaan. Ainakin näiden lisäksi pitäisi pari Ticketin sadepukua löytyä.

 Epäileekö joku ettei tällä määrällä pärjättäisi? Saappaat, nahkakengät ja asusteita on kyllä vielä ostoslistalla. Ehkä piilotan sitä ennen kuitenkin osan näistä takaisin jemmaan ettei mies kotiutuessaan pyörry ;) Eteiseen kun pitäisi mahtua muidenkin lasten kamppeet :D

8 kommenttia:

  1. Hahaa.. Tää on niin hyvä kun tajuaa että on mennyt vähän överiksi! Mulla käy usien (eli AINA) niin! :D Hyvältä näyttää nämä vaatteet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vedän näitä övereitä milloin minkäkin kanssa, mutta vetoan dementiaan :D Mun muistille ei siis yhtään mitkään jemmat sovi ja olen heikkona ihaniin uutuuksiin. Voiko övereiltä siis välttyä? :D

      Poista
  2. Täälläkin ilmoittautuu yksi innokas shoppailija. Pikkuisten vaatteet ovat aina niin ihania ja tietenkin tarpeellisia. Kivalta näyttää teidän vk-vaatteet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥ Mitä pienemmistä vaatteista kyse, sen suloisempia ne kyllä ovat :)

      Poista
  3. Ei elämä :D ihana hamsteri oot :D
    Varmaan purskahtaisit itkuun(tai nauruun) jos näkisit meidän "välikausivarastot" , hihhii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥ Mun mies voi olla sun kansa eri mieltä :D Jokaisen varastot on omanlaisiaan sillä onhan meillä erilaisia tarpeitakin. Mä oon tällainen jemmaaja, jolla on vielä kohta 10 vuotta vanhat haalaritkin jemmassa. Tai ehkä jotain tytön omia on sentään mennyt jo poiskin :D

      Poista
  4. Hih, ihana kokoelma. :D Niin kivoja vaatteita kaikki. Mun pitäis vissiin kurkata että miltä meidän lasten välikausi tilanne näyttää..ainakin kenkiä pitää ostaa ja paljon..huoh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysin jo naulakosta yhden sopivan kaksiosaisen setin lisää, hups :D Kenkiä meillekin joutuu ostamaan jokaiselle useammat, muta elän toivossa, ettei tyttö tarvitse uutta vaatepuolta.

      Poista