8. marraskuuta 2014

Katsokaa kaikki mitä mulla on!

 Hei ootteko jo huomanneet mitä mulla on?! Mä oon näistä niin mahdottoman ylpeä ja haluan esitellä näitä aivan kaikille! Postitäti ei vaan ymmärtänyt.
 Mun äiti kutsuu näitä ikiliikkujan tossuiksi. Hauska näillä onkin juosta paikasta toiseen ja etenkin yrittää livahtaa ovesta ulos. Ilkeä äiti ei päästä ja siitäkös mä hermostun. Nämä tossut on kuulemma H&M:n ja maksoivat alle 10€. Mulle on aivan sama mistä ovat ja paljon maksoivat. Pääasia, että nämä on MUN eikä kenenkään muun. Sitä paitsi tossut pitää tosi hyvin äidin pukemat ylisuuret sukkikset menossa mukana. Mä en haluaisi riisua näitä pois ikinä ja suutunkin kun äiti ottaa ne väkisin vaippaa vaihdettaessa, ulkoillessa ja nukkumaan käydessä. On rankkaa olla pieni, jota ei vaan ymmärretä!

 Toivottavasti teillä on yhtä kiva viikonloppu, kun mulla ja mun upeilla tossuilla!

t. Jyrä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti