1. kesäkuuta 2017

Pallomahan kesän mukavimmat shortsit

 Olen aikaisemminkin maininnut kuinka lähestulkoon vihaan perinteisiä mammahousuja. Se mahan päälle tuleva osuus vain ahdistaa eli yritän mahdollisimman paljon käyttää matalan mallisia alaosia. Kesäaikaan myös mekot ovat olleet suosiossa, sillä nehän on todella helppo vain vetäistä ylleen! Nyt olen kuitenkin todella innoissani odottamassa kesäkelejä, sillä löysin ihanat matalanmalliset pellavashortsit.
 Nämä Mamaliciouksen shortsit ovat todella ihanan tuntuiset päällä ja joustavan vyötärönsä ansiosta maha saa rauhassa kasvaa ilman pelkoa kiristämisestä. Mikä parasta mun mielestäni nämä menevät vielä  hyvin myös raskausajan jälkeenkin! Vihreä väri ei ole kuulunut lemppareihini, mutta saahan näistäkin monia kivoja asukokonaisuuksia kuitenkin tehtyä :)

 Mitäs tykkäätte?

4 kommenttia:

  1. Kivat sortsit! :D Minä en ole oikein koskaan oppinut käyttämään sortseja vaikka ne minusta näyttää muiden päällä tosi kivoilta. Viime vuonna ostin ensimmäistä kertaa 10 vuoteen yhdet farkkusortsit..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkö mitä?! En mäkään oikein koskaan aikuisiällä ole osannut käyttää! Muutamat mammamalliset mulla on joskus aiemmin ollut, jotka ovat ahdistavuutensa vuoksi jääneet oikeastaan käyttämättä ja parit jotkut ikivanhat sekä tasan ne yhdet farkkushortsit, joita olen tykännyt jopa käyttääkin :D Nää on kuitenkin niin mukavat jalasa, että ihastuin heti!

      Poista
  2. Näyttävät muuten todella mukavilta, mutta samalla tyylikkäiltä. Yläosaa vaihtamalla nuo sopivat lähes minne vain :)
    http://westendmum.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri sellaiset nämä ovat :) Nyt vaan jos saisi sitä lämpöä niin pääsisi käyttämäänkin :D

      Poista