30. lokakuuta 2015

Pystyyn nukahtanut

 Ihanaa, viikonloppu on taas alkamassa! Viimeiset pari päivää väsymys on tuntunut aivan ylitsepääsemättömälle. Ajatus ei kulje, mitään en tajua ja puuhatkin ovat toisinaan varsin mielenkiintoisia. Saatoin myös unohtaa leipää leipoessani mitä olen tekemässä ja laittaa taikinaan kanelia :D
 En taida kuitenkaan olla ainut jota väsyttää. Käytiin tänään asioilla ja kotipihaan tullessa Onni nukahti pystyyn! Pari viimeistä kilometriä Pikkutäry oli yrittänyt pitää veljeään hereillä ja vielä poikaa pois autosta ottaessani Onnin silmät olivat auki. Laskiessani poikaa maahan, pienen silmät painuivat kuitenkin väkisin kiinni eikä mitkään houkutukset saaneet niitä enää auki. Mitä tekee äiti tällaisessa tilanteessa? No rientää tietysti hakemaan sisältä kameran ja ikuistaa seisaaltaan torkkuvan lapsensa :D

 Pirteää ja hauskaa viikonloppua!

2 kommenttia:

  1. Voi ei teidän pientä! :D Mä olen monesti miettinyt, voiko nukahtaa pystyyn ja todennut, että heti nukahtamisen jälkeen varmaan lysähtäisi maahan. Näköjään näin ei ole! :D

    Mutta voi ei teidän väsymystä muutenkin, sympatisoin kyllä ihan täysillä! Mun viikon kohokohtia ovat omat päiväunet viikonloppuisin, joten toivottavasti säkin pystyt edes hieman lepäämään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en olis kyllä ikinä uskonut näin voivan käydä! Tuskin Onni ihan sikeässä unessa sentään oli vaikkei mihinkään reagoinutkaan. Ehkä pieneltä vaan loppui voimat?!

      Mua helpottaa jo suuresti ettei ole pakko nousta sängystä pimeän aikaan. Usein arkisin yöllä heräilevää Onniakin vielä nukuttaisi muttei saa kellon soittoni jälkeen unta. Vielä kun osaisi itse mennä ajoissa nukkumaan eikä odottaisi pojan ekaa heräämistä.

      Poista