4. huhtikuuta 2019

33 faktaa minusta miehen suulla

 Blogeissa on jo pidemmän aikaa pyörinyt haaste, jossa puoliso vastaa 33 kysymykseen bloggaajasta. Vaikka tiesin, ettei meillä mies välttämättä kaiken kiireen ja stressin keskellä innostuisi moisesta, jätin hänelle kysymykset saatteella; vastaa jos tahdot. Yllätyksekseni hän innostui asiasta niin, että vastasi ja pyysi vielä itselleen omat vastauksetkin! Jälkimmäiset pysyköön salassa, mutta tässä on 33 asiaa minusta mieheni vastaamana. Lue, jos uskallat, sillä mies tunnetusti sanoo aina asiat kaunistelematta niin kuin ne on :D
1.Mitä ajattelit minusta ensitreffeillä?
”Ton kun saisi”

2. Nauranko vitseille, mitä oikeasti en tajua?
Et

3. Pidänkö halailusta?
Joo

4. Haluanko pienet vai isot häät?
Sopivat

5. Olenko koskaan rikkonut lakia?
Et (? :D )

6. Millainen on voileipäni?
Jotain tuoretta jossa juustoa
7. Millaista musiikkia kuuntelen?
Lasten ääntä

8. Mitä pelkään?
Pimeää :D  
Mun vuokseni meillä on etupiha valaistu niin tehokkaasti, että yhä reilun 15 vuoden jälkeekin saadaan kuittia asiasta :D Mut hei, viihtyypähän lapset ulkona pimeälläkin!

9. Kestänkö stressiä?
Kyllä

10. Oudoin tapani?
Jemmailu
 Kieltämättä mun kätköistä löytyy hyvin paljon kaikenlaista, etenkin suklaata!

11. Mihin työhön et missään nimessä laittaisi minua?
Mihinkään missä voi joutua väkivallan kohteeksi
12. Jos saisin viettää päivän jonkun kuuluisan, elävän, kuolleen
tai ihan kenen kanssa tahansa, kuka se olisi?
Isäsi
Isäni kuoli mun ollessa vastasyntynyt, joten olisi toki kiinnostavaa tietää millainen hän oikeasti oli. Toisaalta tahtoisin kovasti kertoa meidän papparaiselle kuinka mahtavia poikia meille tytön jälkeen vielä syntyikään.

13. Voittaisin lotossa, mitä tekisin rahoilla?
Eläisit normaalia elämää matkustellen ja ostellen kaikkea kivaa

14. Mikä väri vastaisi persoonaani ja miksi?
Tämä jostain syystä

15. Mikä minua ärsyttää eniten muissa ihmisissä?
Valitus ja itsensä julki tuominen
Ja sitten itse kirjoitan julkista blogia :D

16. Mikä on suosikki roskaruokani?
Pizza ? vähän kaikki menee.. rullakebab

17. Rumin vaatteeni mistä minä pidän, mutta sinä et?
Räjähtäneet t-paidat
En itsekään tykkää niiden ulkonäöstä, mutta kun ovat niin mukavia päällä. Tai sitten vain vaatekaappini kaipaisi uusimista...

18. Mikä on viimeisin tekstiviesti, minkä lähetin sinulle?
Peukku

19. Kun olen kipeä, haluanko että minua hoidetaan?
Salaa joo

20. Kun riitelemme, miten käyttäydyn?
Lapsellisesti niin kuin minäkin
21. Menemme ravintolaan, mitä tilaan?
Jotain hyvää
Tarkoittaakohan tää sitä, että mulla on aina jälkiruoka mielessä :D

22. Minkä asian äärellä voisin viettää tuntikausia?
Kameran kanssa

23. Mikä saa minut todella vihastumaan?
Yksinäisyys ja väsymys
Onko se vihastumista vai ennemmin apeutta? No jotain tunnetta kuitenkin :D

24. Entäs piristymään?
Pienet huomiot ja yhdessäolo

25. Millainen olen aviopuolisona?
Paras 😄

26. Kumpi sanoi ensin "minä rakastan sinua" ja missä se tapahtui?
Minä. Varmaan laivalla
Tai sitten se olin oikeasti minä, mutta rakas mieheni kielsi asian :D

27. Mitä teen heti ekana aamulla?
Näppäilen puhelinta
Pitää paikkansa, sillä kännykkä toimii herätyskellona ja toisinaan hätäisemmät ovat ehtineet jo ennen sen soimista viestiä laittamaan.

28. Millaisia vaatteita käytän kotona?
Mitä sattuu löytymään

29. Mitä kotiaskaretta en osaa hoitaa?
Pöytien jne pyyhkimistä
Lapsikin osaa pyyhkiä, mutta oikein pyyhkiminen, oikeaan aikaan, oikealla aineella on ilmeisen vaikeaa. Itse toimin useassa kohdassa lapset ensin-ajatuksella, mutta onneksi on kauniit pöytätabletit lasten sotkujen siivousta helpottamaan!
30. Kumpi määrää kaapin paikan?
Tarvittaessa molemmat

31. Mikä on paras luonteenpiirteeni?
Iloisuus

32. Entä paras piirre ulkoisesti?
Huolehtivainen
ööööh :D

33. Ihanin yhteinen muisto?
Eka käynti elokuvissa, yhteen muutto ja kihlat. Ajelut kahdestaan, niitä on niin paljon ettei muista edes.
 Oli mukava huomata listalla jotain muuta kuin perinteinen 'häät ja lasten syntymät'. Reiluun 15 vuoteen mahtuu niin monia ihania muistoja♥

 Kiitos rakas näistä♥ 

2 kommenttia:

  1. Hauska postaus! <3 On aina kiva lukea kommentteja etenkin silloin kun ne ovat ikäänkuin toisen kertomana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥ Mustakin näitä on aina hauska lukea ja ensimmäistä kertaa näitä vastauksia lukiessani kyllä nauratti :)

      Poista