20. syyskuuta 2012

Tellulla on asiaa

Moi!

 Mä oon Tellu. Oon 6 vuotta vanha. Mä oon jo iso eskarilainen. Eskarissa on kivaa. Siellä tehdään mukavia juttuja ja on kivoja kavereita. Tykkään askarrella. Ja maalata myös! Niin ja leikkiä tietty! Äitin kanssa on kiva käydä kahdestaa shoppailemassa. Mä rakastan kauniita vaatteita, joissa on kivoja kuvia. Mä kyllä ärsyynnyn, kun en löydä kivoja vaatteita. Eskarikavereilla on paljon kivempia, mut ne onkin pienempiä. Mä oon muka liian iso. En halua tylsiä vaatteita! Onneks äitillä on netti. Sieltä löytää vielä kivoja vaatteita, mut äiti valittaa ettei sen työstä saa tarpeeksi rahaa ostamiseen. Ja HM:ltä löytää kanssa. Tosin niissä kohta näkyy mun napa. Mä tahtoisin ostaa kivoja farkkuja ja muita housuja. Mut en mä tahdo et peppu vilkkuu! Kaverithan nauraa. Miks kaikki kauppojen sopivat vaatteet on niin tylsiä ja rumia? En mä vielä niin iso ole kun kylän isot tytöt. Nyt mä meen ulos leikkimään. Siellä paistaa aurinko!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti